MARKI LUKSUSOWE

DIOR

Nasza perła w koronie - Jego Wysokość Dior

Czytaj więcej

TOM FORD

Pomyśl o sobie, bo jak nie pomyślisz to kto pomyśli? W 1961 roku w Teksasie, urodził się Tom Ford, który już od najmłodszych lat realizował swoje postanowienie o tym, że zostanie jednym z najsławniejszych projektantów na świecie.

Czytaj więcej

Wyjechał do Europy i w 1990 zadebiutował u Gucciego, a cztery lata później został dyrektorem kreatywnym tego domu mody. Po 10 latach zrezygnował i wrócił do USA, gdzie stworzył własną markę. Jeszcze jako ,,kreatywny,, Gucciego spowodował, że marka odbiła się od skraju bankructwa (wierzycie w to)?, było prowokacyjnie i bardzo seksownie. Toma okrzyknięto królem porno-chic, a a rządy (chore) w niektórych krajach zakazywały jego kampanii, ponieważ łamały granice i były bulwersujące. W 2006 roku marka Toma Forda zadebiutowała w kolekcjach mody męskiej, okularów oraz perfum. Po 6 latach zaprojektował pierwszą damską kolekcję, a jak zawsze wszystko czego się dotknął, zamieniło się w złoto (Midas jakiś?). To była kwintesencja stylu – seks i bogactwo :). Zawsze modne!

Projekty Forda uwielbiają: Keira Knightley, Scarlett Johansson, Justin Timberlake, Colin Firth, Bradley Cooper, Daniel Craig (jako James Bond). Ciekawostką jest fakt, że Tom Ford to także reżyser i autor scenariuszy. „A Single Man” zdobył 19 nominacji i aż 7 prestiżowych nagród. Obecnie pracuje nad filmem „Nocturnal Animals”, gdzie odpowiada za reżyserię i scenariusz. Znaczy się gwiazda filmu. Zawsze może cholera lokować produkt! To są okulary bezdyskusyjnie topowe dla ludzi sukcesu lub dla tych, którzy chcą nimi zostać.


DOLCE & GABBANA

Włochy, znane najbardziej za sprawą Dona Corleone wydały także świetny duet: Domenico Dolce i Stefano Gabbana. W 1985 stworzyli markę, która podbiła świat mody. Bez pistoletu. Najpierw damskiej, a w krótkim czasie także męskiej.

Czytaj więcej

Panowie postawili na jakość i elegancję. W latach 90 stworzyli np. kolekcję wyzywającej czerwonej bielizny, która w tamtych pruderyjnych czasach... sami wiecie. Szczyty popularności i sukces finansowy oto co zgotował im okrutny los. Ponieważ w dodatku pogarszał im się wzrok, zaczęli projektować okulary. Szef musi móc czytać faktury!

Niestety nie wiemy czy czyta Dolce czy Gabbana, ala jak się ktoś nazywa Dolce to jest skazany na sukces. Nie bez powodu każdy posiadacz okularów z logiem D&G czuje się wyjątkowy, bo ta marka od samego początku miała to COŚ!


MARC JACOBS

Marka wywodzi się od nazwiska jej założyciela – projektanta Marca Jacobsa i została założona w 1984 roku w Nowym Jorku. Dwa lata później powstała pierwsza kolekcja odzieży i dodatków w miejskim klimacie, przeznaczona dla pewnych siebie młodych ludzi, którzy odważnie lubią podkreślają swoją indywidualność.

Czytaj więcej

Momentem przełomowym dla marki okazała się kolekcja zaprojektowana dla Perry Ellis w 1992, a także powierzenie Marcowi Jacobsowi roli dyrektora kreatywnego Louis Vuitton. Projektant tworząc przez 16 lat, odzież i dodatki dla tego luksusowego domu mody, rozsławił nie tylko swoje nazwisko, ale też własną markę. W 2013 roku, projektant zrezygnował z funkcji kreatywnego, aby zająć się rozwojem marki Marc Jacobs i jej młodszej linii Marc by Marc Jacobs. Aktualnie marka Marc Jacobs jest na znana na całym świecie i pożądana przez gwiazdy.

Filozofią tej marki jest manifestowanie sprzeciwu wobec konwenansom w buntowniczym i młodzieńczym duchu miejskim. Motywem przewodnim powtarzającym się w kolekcjach jest eklektyzm oraz połączenie amerykańskiego stylu vintage z inspiracjami pop-kultury.

Projekty tej marki są bardzo charakterystyczne: bogate wykończenia i aplikacje, liczne dekoracje i widoczna ekspozycja logo, a także inspiracje wzornictwem lat 80 oraz użycie pasów –najbardziej kultowego wzoru dla Marca Jacobsa.

Marka Jacobs to obecnie modowe imperium. Poza kolekcją damskiej i męskiej odzieży, można znaleźć szeroki wybór dodatków: butów, torebek, zegarków, okularów, perfum.

W Polsce dostępne są kosmetyki selektywne w popularnych perfumeriach, a także zegarki i okulary w wybranych salonach optycznych.


MAXMARA

Marka została założona w 1951 roku przez Achille Maramotti w małym miasteczku, Reggio Emilia w Północnych Włoszech. Stąd też pochodzi nazwa marki - „MAX”, a więc ulubiony plac mieszkańców Reggio Emilia i „MARA” – początek nazwiska założyciela. Po wojnie, dom mody Max Mara stał się prekursorem mody damskiej - gotowej do noszenia (ready-to-wear) we Włoszech. Dziś jest globalnym koncernem przynoszący dochód w wysokości około biliona dolarów rocznie.

Czytaj więcej

Filozofią domu mody jest tworzenie prostej, ale eleganckiej mody dla współczesnych kobiet. Każda kolekcja marki charakteryzuje się ponadczasową klasyką, harmonią i wyczuciem stylu.

W historii mody, Max Mara najbardziej zasłynęła projektem torebki 101801, która była noszona m.in. przez Izabellę Rossellini, Cate Blanchett oraz Królową Hiszpanii.

Rozpoznawalnymi symbolami domu mody pozostaje również karmelowy płaszcz i czerwony garnitur. Obydwa projekty charakteryzują się niezwykłą kobiecą elegancją i włoskim wyrafinowaniem.

Do swoich kampanii reklamowych Max Mara często angażuje znane aktorki. Aktualnie twarzą działań wizerunkowych jest Amy Adams, znana z filmu American Hustle. Elegancka aktora idealnie uosabia filozofię domu mody.

Poza damską odzieżą marka oferuje szeroki wybór dodatków: torebki, buty, zegarki, perfumy i okulary.

Max Mara posiada butiki i salony sprzedaży w 70. krajach na całym w świecie. W Polsce działa 15 sklepów w dużych miastach.


GIORGIO ARMANI

Urodzony w 1934 r. Giorgio Armani to jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci w świecie mody. Wielka sława zaczęła się jednak dopiero w 1974 kiedy to powstała ta jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek. Okulary luksusowe, piękne, zdecydowane w wyrazie dla osób pragnących wyglądać stosownie do swojej pozycji. Trudno opisywać wszystkie zmieniające się przecież jak moda trendy w kolekcjach Giorgio Armaniego. To trzeba po prostu zobaczyć.

.

.

.

MICHAEL KORS

To marka dla kobiet, ceniących sobie luksus, doskonałą jakość i niebanalne bogate wzornictwo. Ta marka to po prostu cały przemysł modowy w doskonałym stylu. Michaela Korsa wybrały m.in. Heidi Klum, Catherine Zeta-Johnes oraz Michelle Obama. Zakładając okulary od Korsa, każda kobieta poczuje się wyjątkowa. Zazdrośnicy sugerują, że te oprawy są troszeczkę dla "srok" ( ze względu na sporą ilość elementów w kolorze złota). My nie podzielamy tego zdania. Uważamy, że większość facetów też nie.


VERSACE

Historia marki Versace sięga 1972 r. i zaczęła się w Mediolanie. Najważniejszą częścią firmy jest tzw. Design Center, którym zarządza Donatella Versace, obecnie dyrektorka artystyczna i główna projektantka firmy, od 1993 roku wyłączna projektantka linii Versus. Pomaga jej mąż Paul Beck, projektant wielu kolekcji dla mężczyzn. Okulary od Versace to absolutna ikona stylu i wytwornego szyku zarówno dla Pań jak i Panów. Trudno szukać czegoś bardziej klasycznego. Te okulary wyglądają drogo i elegancko, a o to przecież najczęściej chodzi. Są też sexi, jeżeli tak o okularach można napisać. Polecamy na randkę w eleganckiej restauracji.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla mauris dolor, gravida a varius blandit, auctor eget purus.

Phasellus scelerisque sapien sit amet mauris laoreet, eget scelerisque nunc cursus.

Duis ultricies malesuada leo vel aliquet.

Curabitur rutrum porta dui eget mollis. Nullam lacinia dictum auctor.

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.


RALPH LAUREN

Ralph Lauren, kolejny genialny projektant. W 2016 r. Forbes wycenił jego majątek na 5.9 mld USD. To chyba niezła rekomendacja. Miliony ludzi wybiera produkty tej marki bo jest po prostu świetna. Znajdziesz ją w naszym salonie, zawsze aktualną kolekcję. Przyjdź i rozsmakuj się w tych pięknych okularach z charakterystycznym, nobilitującym ich właściciela logo. Polecamy dla Pań i Panów.


PERSOL

Persol - luksusowy vintage! Rodzynek wśród brandów okularowych. Bo oni robią tylko okulary. W stylu lat 20 XX wieku, staranie i z nutą nostalgii. Piszącemu te słowa kojarzą się ze "starymi pieniędzmi" z Long Island. Dają posiadaczowi pewność oryginalności, podkreślają inteligencję i refleksyjność, która zawsze towarzyszy inteligentnym. Tylko dla wybranych. Jeżeli nie jesteś pewny siebie, nie wybieraj okularów Persol bo cię przerosną. Polecamy facetom, którzy chcą zdobyć kobietę światową


PRADA LINEA ROSA

Prada Sport. Prada linea rosa! Powie ktoś Prada to Prada a to nie prawda. Linea rosa to wyjątkowa kolekcja, eleganckich i sportowych w zamierzeniu opraw okularowych. Okulary z życia wzięte, dla tych co renderują, biegają, protestują są młodzi i smukli. Dla eleganckich i nowoczesnych. To odpowiedź firmy Prada na oczekiwania współczesności. Może dlatego, że Prada sport powstała dopiero w 1997 r. i nie jest jeszcze (za przeproszeniem prezbiopem)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla mauris dolor, gravida a varius blandit, auctor eget purus.

Phasellus scelerisque sapien sit amet mauris laoreet, eget scelerisque nunc cursus.

Duis ultricies malesuada leo vel aliquet.

Curabitur rutrum porta dui eget mollis. Nullam lacinia dictum auctor.

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.


MARKI PREMIUM

EMPORIO ARMANI

Właścicielem marki Emporio Armani od 1974 roku jest Giorgio Armani,wyjątkowa osobistość w świecie mody. Kolekcja Emporio Armani jest prosta, elegancka, nieco sportowa ergo, - dla młodych który kochają unikalany styl. Dla Pań ale również Panów. Okulary Emporio Armani są idealne dla osób świadomych , preferujących proste kształty. Kolekcja składa się z okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych. Okulary zawsze oryginalne. Zdobione są charakterystycznym symbolem orła Emporio Armaniego..


FURLA

Włoski lifestyle. Radość z życia. Kolor i energia. Marka Furla, stworzona w Bolonii przez rodzinę Furlanetto i nadal przez nią kierowana od niemal 90 lat zachwyca kobiety w 65 krajach świata. Akcesoria włoskiej marki - przede wszystkim torebki, buty, galanteria - znane są wszystkim miłośniczką mody, które doceniają najwyższą jakość i współczesną elegancję, nie wieczorową i poważną, ale funkcjonalną, którą można nosić na co dzień. Oprawy korekcyjne i okulary przeciwsłoneczne Furla to propozycja dla nowoczesnych kobiet, które kochają kolor i trendy. Podobnie jak w przypadku pozostałych akcesoriów, również tutaj widać niezwykłą dbałość o detale, takie jak logo, skórzane wstawki czy kontrastujące kolorystycznie zakończenia zauszników. .

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla mauris dolor, gravida a varius blandit, auctor eget purus.

Phasellus scelerisque sapien sit amet mauris laoreet, eget scelerisque nunc cursus.

Duis ultricies malesuada leo vel aliquet.

Curabitur rutrum porta dui eget mollis. Nullam lacinia dictum auctor.

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.


GUESS

Marka Guess zaczęła się od fascynacji amerykańskim Dzikim Zachodem. W latach 70-tych XX wieku wszyscy myśleli, że jeans był już skończony. Za główny cel bracia Marciano postawili więc sobie stworzenie linii łączącej francuski szyk i elegancję oraz zachodnio-amerykański komfort i luz. Mariaż dwóch kultur zaowocował oryginalnym wzornictwem i krojem, który szybko stał się rozpoznawalnym znakiem marki Guess. Drugim wyróżnikiem strojów tej firmy stała się dbałość i uwaga, jaką przywiązywano do najmniejszych szczegółów kolekcji już na etapie ich koncepcji i kreacji. Sławę dała marce Guess jednak dopiero linia jeansów z trzema suwakami o nazwie Marilyn

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla mauris dolor, gravida a varius blandit, auctor eget purus.

Phasellus scelerisque sapien sit amet mauris laoreet, eget scelerisque nunc cursus.

Duis ultricies malesuada leo vel aliquet.

Curabitur rutrum porta dui eget mollis. Nullam lacinia dictum auctor.

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.


POLO

Marka Polo Ralph Lauren to przede wszystkim akcesoria wysokiej jakości. Okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne dodają rumieńców każdej stylizacji. Produkty są skierowane do ludzi, którzy mają własny styl i spojrzenie na modę. Lubią otaczać się estetycznymi przedmiotami i zwracają uwagę na każdy szczegół swojego stroju bo czasem nawet najmniejsze detale decydują o klasie noszącego. I oni o tym wiedzą

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla mauris dolor, gravida a varius blandit, auctor eget purus.

Phasellus scelerisque sapien sit amet mauris laoreet, eget scelerisque nunc cursus.

Duis ultricies malesuada leo vel aliquet.

Curabitur rutrum porta dui eget mollis. Nullam lacinia dictum auctor.

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.


RAY-BAN

Ray-Ban – marka okularów (głównie przeciwsłonecznych, ale także korekcyjnych), założona w 1937 roku przez firmę Bausch & Lomb. Jedna z najbardziej innowacyjnych i rozpoznawalnych marek w świecie okularów. Okulary Ray-Ban nosili m.in. generał Douglas MacArthur (Generał John MacCready w 1939 zamówił pierwsze okulary dla pilotów US Air Corps, które dały początek modelowi Aviator)[3], Tom Cruise (w filmie Top Gun), George Michael (z zespołu Wham!), Bob Dylan, Blues Brothers (John Belushi i Dan Aykroyd) z filmu The Blues Brothers, a także Michael Jackson na przestrzeni wielu lat używał wielu modeli tej firmy.

Czytaj więcej

Najpopularniejsze modele okularów Ray-Ban to Aviator, Clubmaster i Wayfarer. Model Wayfarer powstał w latach 50. i jest szczególnie ceniony przez gwiazdy Hollywood i celebrytów. Oprawki nosili m.in Marilyn Monroe, Cary Grant i Kim Novak.

Poza kultowymi modelami okularów, markę Ray-Ban wyróżniają używane w nich szkła. Do dziś montowane szkła G-15 i B-15 mają swój początek w 1953 roku, kiedy to zostały użyte po raz pierwszy.

G-15 Soczewka o zabarwieniu zielonym, absorbuje 85% widocznego światła (trzeci stopień zabarwienia) i blokuje większość niebieskiego światła, co ma wpływ na przejrzystość obrazu i kontrast kolorów. Zapewnia ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV do 400 nm (100% UVA, 100% UVB). Soczewka G-15 dostępna jest także z polaryzacją.

B-15 Soczewka o zabarwieniu brązowym, absorbująca 85% światła widzialnego (trzeci stopień zabarwienia). Dzięki ciepłej barwie, poprawia kontrast oraz ostrzejsze widzenie w warunkach słabego oświetlenia. Zapewnia ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV do 400 nm ( 100% UVA, 100% UVB). Soczewka B-15 dostępna jest także z polaryzacją

.


ZEISS

Firma Zeiss, gigant w branży optycznej, nie jest szeroko znany jako producent opraw okularowych. Jednak tytanowa kolekcja Zeissa jest dedykowana przede wszystkim do wymagających ludzi biznesu, managerów, prawników, lekarzy i innych przedstawicieli wolnych zawodów. Oprawy Zeiss są bardzo lekkie i wytrzymałe i stanowią wspaniałą jedność ze legendarnymi soczewkami tej firmy.


MARKI POPULARNE

TOMMY HILFIGER

Historia domu mody sięga 1969 roku, kiedy to Tommy Hilfiger będąc jeszcze uczniem nowojorskiego liceum otworzył sklep razem z przyjaciółmi. Hipisowskie projekty cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że w krótkim czasie otworzono kilka kolejnych sklepów. Interes odzieżowy rozkręcał się do momentu wybuchu kryzysu finansowego. W tym czasie Hilfiger rozważał nawet zatrudnienie się w firmie Calvin Klein (swojej przyszłej konkurencji).

Czytaj więcej

Przełomowym momentem było pozyskanie bogatego hinduskiego inwestora. Pod swoją marką, Tommy zaczął projektować męską odzież à la Ralph Lauren, ale znacznie w młodszym i mniej tradycyjnym stylu. Dopiero w 1996 roku zaprezentował kolekcję odzieży damskiej na wybiegach tygodnia mody, która została bardzo pozytywnie przyjęta przez świat mody w przeciwieństwie do klientek.

Tommy Hilfiger osiągnął sukces dzięki sprawnemu i energicznemu marketingowi. Jego kampanie reklamowe okazywały się często o wiele bardziej kreatywne niż jego projekty. Skutecznie przyciągał uwagę swoich docelowych klientów przez sponsorowanie licznych koncertów muzycznych, regat jachtowych czy podtrzymywanie bliskich relacji z celebrytami takimi jak David Bowie i Iman, Beyonce.

Dom mody Tommy Hilfiger stał się uosobieniem praktycznej i młodej amerykańskiej mody, łączącej uliczny luz i elegancję oraz zamiłowanie do elitarnych sportów.

Poza kolekcją odzieży marka Tommy Hilfiger oferuje szeroki wybór dodatków: torebki, buty, bielizna, zegarki, okulary, perfumy i tekstylia

Tommy Hilfiger dysponuje siecią swoich flagowych i licencjonowanych sklepów w wybranych centrach handlowych w Polsce.


STEPPER

STEPPER EYEWEAR powstało w 1970 roku w Niemczech, jako spółka typu joint venture między specjalistą w odlewach plastikowych i Hansem Stepperem, optykiem z wykształcenia.

Oprawy produkowane są według technologii z ultralekkich materiałów takich jak polimer Trivex, poliamid TX5, tytan i beta tytan. Opracowane rozwiązania okazały się w pełni skuteczne w testach na wytrzymałość i odporność na zarysowania. Laserowe cięcie, pięciokolorowy system barwiący i platerowanie jonowe pozwala na uzyskanie wielu form i kolorów opraw, które są niezwykle modne oraz bezpieczne także dla alergików.

Każdego roku STEPPER EYEWEAR opracowuje ponad 150 nowych stylów. Dzięki utalentowanym pracownikom i nowoczesnym obiektom produkcyjnym, Hans Stepper może z przyjemnością wziąć odpowiedzialność za każdą ze swoich opraw.

Marka Stepper to również synonim mody. Atrakcyjny design połączony z maksymalną dbałością o komfort i idealne dopasowanie, spełnia potrzeby najbardziej wymagających użytkowników.

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: www.steppereyewear.pl


VOGUE

Kolekcje okularów marki Vogue to szaleństwo lat 80-tych i stonowana współczesna elegancja. Dzięki oryginalnemu designowi opraw i dopracowanym detalom Vogue tworzy okulary idealne na każdą okazję. Dużo kształtów i kolorów powoduje, że każdy znajdzie coś dla siebie. Nowe kolekcje są szczególnie ciekawe. Marka Vogue jest jak XXI wiek – nowoczesna, adekwatna do wyzwań i tempa życia. Z Vougiem jest przyjemniej i bardziej cool.


OAKLEY

Oakley został założony w 1975 roku przez James Jannard w garażu z wkładu początkowego w wysokości 300 dolarów. Nazwa "Oakley" wzięła się od imienia psa Jima, setera angielskiego, który wabił się "Oakley Anne". Jannard zaczął biznes od sprzedaży czegoś, co nazwał 'uchwyt Oakley' – wykończenia rączek w motocrossach. Materiał z jakiego zostały wykonane motocyklowe rączki zostały nazwane 'Unobtainium' i stał się źródłem sukcesu Jannard'a. Materiał ten jest wciąż używany, także jako element wykończenia okularów Oakley, elementy nosków a teraz tarcze zegarków. W 1980 roku, firma Oakley wypuściła na rynek słynną oprawę O-Frame. Obecnie jest własnością firmy Luxottica. Okulary z charakterystycznym logo i prostymi zausznikami mają wielu zwolenników wśród Pań i Panów.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla mauris dolor, gravida a varius blandit, auctor eget purus.

Phasellus scelerisque sapien sit amet mauris laoreet, eget scelerisque nunc cursus.

Duis ultricies malesuada leo vel aliquet.

Curabitur rutrum porta dui eget mollis. Nullam lacinia dictum auctor.

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.